Незабавни преводи по мобилен номер

Вече познаваш blink. Сега е време да се запознаеш и с blink P2P. Същата услуга в мобилното ти банкиране. Същата бързина на преводите.
Плюс още едно предимство – с blink P2P превеждаш пари само по мобилен номер. Без такса за преводи до 100 лева.

Как да използваш blink P2P?

  • Отвори твоето мобилно или онлайн банкиране
    виж нашите партньори
  • Избери превод по мобилен номер blink P2P
  • Посочи желания номер от контактите си
  • Изпрати

Предимства на blink P2P

Посочваш само мобилен номер:
вече не трябва да помниш и въвеждаш дълги IBAN-и

Без такса до 100 лв.,
само за физически лица

Преводът пристига за секунди,
дори в празнични и почивни дни

Директно в мобилното ти банкиране,
не са нужни допълнителни приложения

Вече го имаш благодарение на нашите партньори

вече предлагат blink P2P

blink P2P
Вече го имаш

Открий удобството да блинкваш.
За секунди, всеки ден, само по мобилен номер. Където и да си.

Често задавани въпроси

Какво представлява услугата blink P2P по мобилен номер?

Услугата представлява незабавен превод, за нареждане на който не е необходимо наредителят да знае и въвежда IBAN номера на сметката на получателя, а само мобилния му номер. Преводът се извършва за секунди, а услугата е достъпна 24 часа в денонощието, 365 дни в годината.

Как мога да ползвам услугата blink P2P по мобилен номер?

За да използвате услугата blink P2P по мобилен номер е необходимо да сте клиент с активна разплащателна сметка в ДПУ (Доставчик на платежни услуги), който предлага тази услуга. Списък на участващите към момента ДПУ можете да откриете на сайта на Национална картова и платежна схема.

Необходима ли е специална регистрация за услугата blink P2P по мобилен номер?

Да, необходимо е да извършите регистрация за услугата, както и да посочите сметка за получаване на сумите, наредени по мобилен номер. Регистрирането се извършва в мобилното приложение на вашия ДПУ.

Колко сметки за получаване мога да регистрирам?

Към една сметка е възможно да се регистрира само един мобилен номер за получаване на преводи. Клиент може да има няколко регистрации за услугата blink P2P при наличие на повече от една сметка и повече от един мобилен номер.

Към кого мога да превеждам пари по мобилен номер?

Преводи по мобилен номер могат да се нареждат към всеки номер от адресната книга (списък с контакти) на вашия мобилен телефон, който е регистриран за тази услуга, независимо от това на кой ДПУ е клиент.

Само от ДПУ, в който съм посочил сметка за получаване ли мога да нареждам преводи по мобилен номер?

Не, преводи по мобилен номер може да нареждате от всеки ДПУ, който е участник в услугата.

Каква е цената на превод blink P2P по мобилен номер?

Услугата се предлага без такса от ДПУ – участници в кампанията, за преводи до 100 лв. до края на 2024 година.

Каква е максималната сума която мога да наредя или получа чрез услугата blink P2P по мобилен номер?

Информация за максималния размер на сумата за превод можете да получите от вашия ДПУ.

Мога ли да деактивирам услугата, ако вече не искам да я използвам?

Да, можете да деактивирате услугата. Ако след това пожелаете отново да използвате услугата, е необходима повторна регистрация.